Špatná svítivost, poškrábané přední plexi, ale také absence bixenonu a denního svícení jsou hlavní důvody, které přivedly Marka k nám na dílnu. Vedlejším důvodem byl také design, jelikož Mitsubishi Outlander je jedním z mála aut, které používá xenonovou technologii D2R. Není zde klasický projektor s čočkou, ale světlo z výbojky se odráží přímo do paraboly světlometu. Markovi se více líbí světlomety s čočkou a také požadoval okamžitý nástup dálkových světel, který technologie D2R nemůže nabídnout.
Světlomety jsme demontovali z vozidla a bez poškození rozebrali. Na místo původních parabol se nastěhoval pár nových bixenonových projektorů S2K-R, které jsou už z výroby osazeny čirou čočkou pro lepší výkon a distribuci světla. Taktéž výbojky určené pro parabolické světlomety D2R byly nahrazeny novým párem D2S o teplotě 4300k. Unikání světla do stran z bixenonu zabraňují na míru vyrobené chromové krytky, které jsme osadili vysocesvítivým diodovým kroužkem jako náhradu parkovacích žárovek. Polykarbonátové kryty světlometů z obou stran rozleštěny několikastupňovou metodou. Před finálním zalepením jsme světla důkladně zkontrolovali a vyčistili. Následovala montáž na auto, seřízení na regloskopu a spasování s nárazníkem. Výsledkem je podstatně vyšší svítivost jak potkávacích, tak dálkových světel, mladší vzhled a v neposlední řadě okamžité rozsvícení dálkových světel bixenonu v řádu desetin sekundy, oproti několikasekundovému žhavení původní dálkové žárovky.
248lux
429lux
2048lux
3661lux