Jsme velmi rádi, že ani majitelům dvacetiletých vozidel není lhostejná jejich svítivost. Mizerný stav krycích skel, špatné těsnění a především téměř nulová viditelnost při nočních jízdách byly hlavními důvody, proč nám Pavel přivezl své krásné BMW. Požadavky byly jasné. Zvýšit svítivost, zabránit rosení světel zevnitř a vyřešit žalostný stav předních skel.
Po opatrné demontáži byla světla důkladně očištěna. Následovalo rozebrání a důkladné vyčištění i vnitřních částí. Původní xenonové projektory byly spálené, ale přesto v mnohem lepší kondici než u dnešních aut se stejným kilometrovým nájezdem. Jejich místo zaujaly fungl nové bixenonové projektory S2K-R, které jsme dokonale zamířili a přesvědčili se, že světlomet se nadále může nastavovat do všech stran. Dále jsme zvolili originální výbojky Osram, které jsou skvělou volbou pro tyto projektory a zárukou vysoké svítivosti a trvanlivosti. Vnitřní rozptylová plexiskla byla poměrně zažloutlá, ale jejich stav podstatně vylepšilo dvoustupňové rozleštění. Na závěr jsme světla znovu důkladně vyčistili, nainstalovali nové těsnění a nové skleněné kryty. Finální seřízení na regloskopu zaručuje, že tento vůz nebude oslňovat protijedoucí řidiče.
Výsledkem jsou perfektní světla, která vypadají jako nová, ale svítí mnohem lépe než nová. Původní světlomety využívaly pro dálkový režim pouze halogenovou žárovku. Nyní díky použití bixenonové technice není problém změnit noc v den.
162lux
426lux
1127lux
1881 lux